19 grudnia 2014

Meri christmas!

Cześć, kociaczki.
Jestem u siostry od około dwóch godzin, zaraz przyjdzie Gosia.
Jestem bardzo dumna, że do ostatniego posta było aż trzy razy wszystko pokilkane! Szokujecie mnie.
W kazdym razie, przejdźmy do rzeczy, bo siedzę przy świecy, WESOŁYCH ŚWIĄT, niech Wam sie spełnią wszystkie marzenia, kicie. Niech 2015 nadejdzie szybko, bo tego roku mam już dosyć. Oby nowy, nie okazał się tak fataanalny jak teraźniejszy.
W nowym roku życzę dużo postów i odwiedzin na tym wspaniałym blogu, dużo komentarzy i ocen do postów.
Mimo że praktycznie wcale sie tu nie pojawiamy, to wiecie, że i tak Was kochamy, brudasy! Gdyby nie wy, to nie wiem co. Pomagacie. Doceniamy.
Pytacie, dlaczego życzenia ślę już? Nie mam pojęcia, czy przed Wigilią będę miała jeszcze okazję tutaj zajrzeć, dlatego jestem tak zapobiegliwa. :~D
Na koniec, chciałabym pokazać Wam coś smjesznego. Patrzcie - /╲/\╭( ͡° ͡° ͜ʖ ͡° ͡°)╮/\╱\.
Pan Pajonk.
smjech?

Pozderki dla Kubusia i Oleczki!